De Coolste Baan haakt in op campagne hoofdsponsor KPN - cbvnl

De Coolste Baan haakt in op campagne hoofdsponsor KPN

Amsterdam, 19 februari | De schaatskoorts is inmiddels behoorlijk losgebarsten. De medaillespiegel van TeamNL is inmiddels gestegen naar zes keer goud. Bij iedere gouden medaille wordt de vlam van het Olympisch Stadion in Amsterdam aangestoken op De Coolste Baan van Nederland.  KPN is hoofdsponsor van de schaatsbaan in het Olympisch Stadion en heeft begin februari een campagne gelanceerd met Sven Kramer, Olympisch kampioen op de 5 kilometer. In die campagne wil Sven kinderen leren schaatsen aan de hand van een interactieve schaatsstoel.

Wie heeft de commercial uit de campagne van KPN inmiddels niet voorbij zien komen? “En links en rechts. Zo, jij gaat behoorlijk hard!”. Een aantal aanmoedigingen van Sven uit de commercial, die ook via de ingebouwde luidsprekers in de schaatsstoel te horen zijn. De slimme schaatsstoel kan uitgeprobeerd worden op De Coolste Baan van Nederland, waar kinderen van 6 t/m 12 jaar op de KPN Junior Schaatsbaan kunnen leren schaatsen achter de interactieve schaatsstoel van Sven.

Organisator House of Sports is zeer verheugd met de activatie van KPN op De Coolste Baan van Nederland. “We merken dat de schaatsstoel erg populair is en dat kinderen met een grote glimlach ‘achter Sven’ aan schaatsen. Erg ‘cool’ dat KPN en Sven op deze manier kinderen in beweging willen brengen. Daarom heeft de organisatie van De Coolste Baan van Nederland besloten om rondom de TV commercial van KPN campagne te voeren met een oproep  om de interactieve schaatsstoel tot en met 28 februari uit te proberen op De Coolste Baan van Nederland.

  

Mark Versteegen van KPN: “KPN vindt het geweldig dat De Coolste Baan nu inhaakt op onze commercial met de stoel van Sven. Alles valt nu samen: Sven behaalt goud op de 5 kilometer, hoge bezoekersaantallen op De Coolste Baan en een interactieve schaatsstoel waar kinderen heel enthousiast van worden. Samen met House of Sports laten we zien dat de juiste sponsoring van evenement en absolute toppers zoals Sven, in combinatie met goede activaties echt optellen voor het merk KPN.”

De add-on van De Coolste Baan van Nederland is sinds 15 februari te zien in de reclameblokken waar de TV commercial van KPN in voor komt op Eurosport, Discovery, TLD en ID en de reclameblokken van de STER.

De website maakt gebruik van cookies. Door akkoord te klikken of verder gebruik te maken van onze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Zie voor meer info onze privacy verklaring.

Jumbo
Univé
Manpower
Nuon
Campina
De Telegraaf
Interbest
Eurosport
Radio 538
BNR Nieuwsradio
Rijksmuseum
KNSB
KPN

Like ons!

Vind je de Coolste Baan helemaal te gek? Like dan onze Facebookpagina en ontvang de laatste updates!